Γιατί Prosvasis?

Η Καλύτερη cloud εφαρμογή Ηλεκτρονικών Τιμολογίων & MyData για τον ελεύθερο επαγγελματία και τη μικρή επιχείρηση.

Απλοποίηση λήψης παραγγελιών – οργάνωση αρχείου πελατών – αναλυτική καταγραφή εισπράξεων

Εισάγοντας όλα τα είδη και τα αποθέματα σας στην εφαρμογή της Prosvasis Go μπορείτε να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή τη διαθεσιμότητα τους και να εκδίδεται προσφορές ή να παίρνεται άμεσα παραγγελίες απο τον χώρο του πελάτη σας.

Ξεκινήστε καταχωρώντας όλα τα στοιχεία των πελατών σας στην online εφαρμογή, κάνοντας εξαιρετικά γρήγορη και απλοποιημένη την έκδοση όλων των σχετικών παραστατικών που χρειάζεστε, από προσφορές, παραγγελίες, πωλήσεις και δελτία αποστολής έως πιστωτικά σημειώματα και επιστροφές εμπορευμάτων.

Δημιουργήστε προσφορές πωλήσεων και αποστείλετε τες ηλεκτρονικά στους πελάτες σας, σε λίγα μόνο λεπτά. Και το πιο σημαντικό μετατρέψτε μία υπάρχουσα προσφορά πωλήσεων σε τιμολόγιο (προς είσπραξη) με ελάχιστα μόνο κλικ, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.

Καταχωρήστε στο Prosvasis Go τις εισπράξεις μετρητών, τις επιταγές των πελατών σας, καθώς και τις πληρωμές που γίνονται μέσω πιστωτικών καρτών. Συγκεντρώστε σε ένα σημείο όλη την πληροφόρηση για τις πωλήσεις σας, ελέγχοντας την πορεία των εισπράξεων οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

Καταγραφή εξόδων τη στιγμή που δημιουργούνται

Απαλλαγείτε από τα κουτιά με τις αποδείξεις και τα αρχεία excel. Ξενοιάστε, καταγράφοντας τις αγορές και τις εταιρικές σας δαπάνες στο Prosvasis Go. Απλά, εισάγετε τα απαιτούμενα στοιχεία και δημιουργήστε τις σχετικές εγγραφές σε λίγα μόνο λεπτά. Μέσα από το desktop, το laptop, το tablet ή το smartphone σας.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε άλλο για χαμένες, φθαρμένες ή σκισμένες αποδείξεις και τιμολόγια. Απλά, τραβήξτε φωτογραφία τα φυσικά παραστατικά των εξόδων σας τη στιγμή που τα παραλαμβάνετε, αποθηκεύστε τα αρχεία στο Prosvasis Go (μέσω Dropbox) και προωθήστε τα με email στο λογιστή σας.

Εισάγετε στο Prosvasis Go όλες τις αγορές που κάνετε από τους συνεργαζόμενους προμηθευτές σας. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να είστε πάντοτε ενήμεροι για τις οφειλές της επιχείρησής σας σε μετρητά, επιταγές ή πιστωτικές κάρτες, προγραμματίζοντας ανάλογα τις πληρωμές σας.

Καταβάλατε χρήματα για τη φιλοξενία των συνεργατών σας, εταιρικά ταξίδια ή την αγορά αναλωσίμων; Καταχωρήστε τα έξοδα και τον τρόπο πληρωμής τους στο Prosvasis Go και αποκτήστε πλήρη εικόνα για το σύνολο των εταιρικών σας δαπανών, εντοπίζοντας παράλληλα περιθώρια εξοικονόμησης κόστους.

Άμεσος έλεγχος αποθεμάτων

Εισάγετε όλα τα προϊόντα που πουλάτε ή αγοράζετε, καθώς και τις υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας, στο Prosvasis Go. Προσθέστε φωτογραφία, κωδικό και περιγραφή είδους, τιμές (χονδρικής-λιανικής), εκπτώσεις και κάθε άλλη πληροφορία, απλοποιώντας την καταχώρηση των παραστατικών πωλήσεων και αγορών.

Καταχωρήστε στην εφαρμογή όλες τις εισαγωγές και τις εξαγωγές ειδών από την αποθήκη σας (σε επίπεδο αξίας και ποσότητας). Με την ένταξη του είδους στις γραμμές του σχετικού παραστατικού, το Prosvasis Go συμπληρώνει αυτόματα όλα τα προκαθορισμένα πεδία, περιορίζοντας το χρόνο έκδοσής του.

Μην χάνετε άλλες πωλήσεις λόγω μη διαθεσιμότητας προϊόντων. Κάθε φορά που καταχωρείτε παραστατικά πωλήσεων και αγορών ειδών στο Prosvasis Go, ενημερώνεται αυτόματα και το υπόλοιπο της αποθήκης σας. Έτσι, έχετε πάντα πλήρη εικόνα για τα αποθέματά σας, φροντίζοντας έγκαιρα για την αναπλήρωσή τους.

Απλοποιήστε τη διαδικασία αγοράς προϊόντων από προμηθευτές. Οργανώστε τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των προμηθευτών (με τους οποίους συνεργάζεστε) σε μία online εφαρμογή, κάνοντας εύκολη και γρήγορη την καταχώρηση νέων παραγγελιών από όπου και αν βρίσκεστε.

Χωρίς την ανάγκη
Φορολογικών Μηχανισμών

Απαλλαγείτε από το υψηλό κόστος που συνεπάγεται η χρήση ταμειακών και φορολογικών μηχανισμών καθώς και τη συντήρησή τους. Ξεχάστε τις έντυπες αποδείξεις και την έκδοση Ζ. Με το Prosvasis GO, μπορείτε να εκδίδετε και να αποστέλλετε στους πελάτες σας ηλεκτρονικές αποδείξεις χωρίς ΕΑΦΔΣΣ, προωθώντας τες σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA.

Εκδώστε και αποστείλετε ηλεκτρονικά αποδείξεις για κάθε συναλλαγή λιανικής, περιορίστε κατά (2) έτη το απαιτούμενο διάστημα τήρησης φορολογικών στοιχείων και μειώστε το διάστημα επιστροφής φόρου σε 45 ημέρες.

Συμμορφωθείτε εύκολα και έγκαιρα με όλες τις υποχρεώσεις των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ, ξεχνώντας την τακτική αναβάθμιση ή αντικατάσταση ταμειακών μηχανών. Παραδώστε στους πελάτες σας πιστοποιημένες ηλεκτρονικές αποδείξεις (και) με ψηφιακή σήμανση QR Code, διαβιβάζοντάς τες την ίδια στιγμή και στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

Τα προϊόντα σας στο Skroutz με
ή χωρίς e-shop

Η νέα λειτουργία GO Skroutz σας επιτρέπει να επιλέξετε απευθείας μέσα από το Prosvasis GO, ποια προϊόντα θα εμφανίζονται στο Skroutz ανεξάρτητα αν έχετε ή όχι e-shop. Εντελώς αυτοματοποιημένα, με το πάτημα ενός κουμπιού!

Με τη νέα λειτουργία GO Skroutz, η εφαρμογή Prosvasis GO ενημερώνεται για κάθε παραγγελία που καταχωρείται στο Skroutz, μαζί με τα αντίστοιχα στοιχεία πελατών. Χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις και λάθη, δημιουργούνται αυτόματα όλες οι σχετικές εγγραφές βάσει των στοιχείων που προέρχονται από την πλατφόρμα του Skroutz.

Αξιοποιώντας το GO Skroutz, μπορείτε να βλέπετε και να διαχειρίζεστε τις παραγγελίες που λαμβάνετε από το Skroutz, μεμονωμένα ή μαζικά, μέσα από το Prosvasis GO. Εύκολα και γρήγορα μπορείτε να αποδέχεστε ή να απορρίπτεται παραγγελίες με ένα click.

Διακρίσεις και Βραβεία

Διακρίθηκε ως η καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη Cloud εφαρμογή. Στοχεύει στη μείωση του κόστους και του χρόνου παραγωγής για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σημαντική η συμβολή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.

Prosvasis Go
A SOFTONE COMPANY

Ξεκινήστε σήμερα δωρεάν!